Thursday, September 13, 2012

Gangnam Style Bisaya




The lyrics are somewhat the same with the original: about the lifestyle and interesting characteristics of the singer's girlfriend and his.


Di Ma-bangbang Style
(Oppa Gangnam Style Bisaya Cover)
CENTERPOINT

Verse 1
Hastang kuyawa kung mosayaw akong nobya
Bisag seksi tan-awon di ka japon mag-malisya
Kahibaw siya mo dala sa iyang pagka-guwapa
Sakto siya sa koa

Verse 2
‘Sa ko ka laki nga dili libog istoryahon
Usa ka laki nga dili ka libaon og atikon
Usa ka laki nga gugma ra ang bugtong
ginahandom
Usa ka laki nga way ka-puli

Refrain
Dili hilas, dili pod mantas
Gf ko, ning uyab ko
Di manigbas og di mangamras
Gf ko, ning uyab ko
Og sa iyang kasing-kasing magpuyo

Chorus 1
Di mabang-bang style
Bang-bang style
O, o, o, o
Di mabang-bang style
Bang-bang style
O, o, o, o
Di mabang-bang style

Chorus 2
E sexy lady
O, o, o, o
Di mabang-bang style!
E sexy lady
O, o, o, o

Verse 3
Kung magutman kog way unod akong alkansya
Manlibre ning akong uyab og merienda sa plaza
Pastil, isaw, siopao, mango shake og tempura
Fried balot og solo pizza

Verse 2
Refrain
Chorus 1 & 2

Dili ko makig-buwag nimo
Baby baby kaw ra gyud ang lalab ko
You know what I’m sayin?

Di mabang-bang style
E-e-e-e-e-e

Chorus 2 (Excapt Last Line)

E-e-e-e-e-e
Di mabang-bang style

No comments:

Post a Comment